Home » Klachtenprocedure

Download PDF versie Print versie

Wanneer u een klacht heeft, kunt u een email sturen naar klantenservice@simbeads.nl. Voor een klacht omtrent een product wat u bij ons heeft gekocht of onze dienstverlening, kunt u inloggen en via uw bestelgeschiedenis uw klacht bij ons indienen. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie per e-mail verwachten. Ook kunt u telefonisch een klacht indienen.

Voor een retourzending kunt u zich ook inloggen en dan op uw naam klikken boven in het scherm, en vervolgens via uw bestelgeschiedenis een klacht bij ons indienen over de desbetreffende bestelling. U klikt op retourzending. Daar krijgt u de gelegenheid om aan te geven wat u precies wilt. Als u uw geld retour wilt, noteer dan uw volledige bankgegevens in de aangegeven velden. Als u iets wilt ruilen, noteer dan de artikelnummers die u graag wilt ontvangen. Vervolgens bevestigt u uw retourzending. U krijgt dan een nummer te zien. Noteer dit nummer voor uw eigen administratie, en vermeld dit nummer bij uw retourzending. Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, sturen wij u een email dat deze in behandeling genomen wordt.

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Uw klacht wordt door Simbeads bijzonder serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van uw klacht binnen 48 uur (op werkdagen) schriftelijk (per e-mail) een bevestiging geven.

Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium (per telefoon of e-mail) op de hoogte houden. Wij staan u binnen 48 uur (op werkdagen) inhoudelijk te woord over uw klacht.


U bent ook van harte welkom op ons adres; De Ketting 16, 5261 LJ  te Vught

Contact

SimBeads.nl
De Ketting 16
5261 LJ Vught
Nederland
T. 073-6566775
F. 073-6843419

info@simbeads.nl
Simbeads.nl is een onderdeel van SimStars International B.V.

Volg ons Twitter Word fan Facebook